Followers

Friday, March 18, 2011

anak oh anak...

seawal 5.30 pg aku bangun utk mengambil adik ku di stesen Putra...tak sampai hati meminta bantuan suami, aku pergi sendiri...aku kejutkan suami minta izin keluar dan pesan tlg tgk2kan baby hannah...hannah br 1thn 8 bln...klau dia tjaga dr tidur & tgk ibu tiada disisi akan bgemalah rumah dgn jeritannya...

sesampai di rumah aku tgk husna sdg menepuk2 hannah...bila nampak aku terus husna mengadu... "ibu, td adik bangun jerit2 nangis cari ibu...kakak ingat ibu lari dr rumah"...erk...aku t'kedu...mcm mn kau boleh bfikir sebegitu wahai anak...kalian nyawaku...mn mungkin aku tinggalkan kalian...aku rapat kpd husna & hannah..."ibu pergi ambik makteh sekejab saja...jgn nangis...ibu ada sini...ibu sayang semua...pandai kakak jg adik"...aku memuji husna...boleh sudah aku bgantung harap pdnya...

ya ALLAH...ko panjangkan umurku & suami untuk kami membesarkan zuriat2 kami...panjangkanlah umur zuriat2 ku dan jdkan mrk anak2 & insan yg soleh & solehah...supaya suatu hari nant mereka boleh menjadi bekalanku di alam barzah...amin ya rabbala'lamin...

2 comments:

Murni Delights said...

i jadi follower yang pertama..he..he

anne said...

tqvm murni :-)... salam perkenalan...