Followers

Thursday, March 17, 2011

aku nekad


kpn agaknya, smgt kerja makin lama makin pudar...
mungkin situasi office yg dah x semeriah dulu...
dgn keletah adik2 yg menghiburkan walau ada kalanya memeningkan juga...hihihi...

semakin hr...hati ku semakin jauh dr tempat ini...
hmmm...cuma aku yg tinggal...
hubby pun suruh bhenti kerja dan jg anak2...
nak2 sekarang anak dah nak msk 4...
anak2 pulak asyik nak suruh ibunya cuti...
adoilaa anak...itu bukan company ibu...boleh pergi dan balik sesuka hati...

tapi kali ini aku nekad...
demi anak2..demi suami...demi keluarga ku...
aku akan melepaskan aper yg aku ader sekarang utk mereka...
dari rumah pun aku boleh berkerja kan...
ramai kawan2 yang jadi suri rumah tp still boleh menjana pendapatan...
cuma kena rajin...nak seribu daya x nak seribu dalih...

doakan kejayaan ku wahai sahabat...



ya ALLAH...jika ini jalan yang tbaik untuk aku dan keluarga ku...
kau permudahkan lah urusan ku...
kau murahkan laa rezeki kami...
jadikan kami2 insan2 di bawah lindunganmu...
jdkan kami insan2 yg sentiasa bersyukur dengan nikmatmu...
amin2 ya rabbala'lamin...

No comments: